Ghetto??

Idag har jag varit och jobbat.
Jag har hittat Hedemoras "ghetto"! Kommunhustet! ;)
Vi har gäng bråk, 3 mot 3! Snart blir det väl pistolen som åker fram!
Orkar inte ge mig in på några detaljer, man kan säga att vi inte riktigt kommer överens. Det har blivigt extremt nu alltså!

Nog om det. Sitter och dricker lite kaffe nu. Blir semlor idag igen! Haha, vi smäller i oss här.
Vi var ju och stor handla igår, blev 8 proppfulla kassar med mat! Häärligt att ha massa hemma. Om man inte storhandlar, så är det lätt hänt att man slösar pengarna på att äta ute, för att man inte orkar med att först åka och handla och sedan laga maten också :) Man kanske är lite lat.
Men det blir mat, sedan semlor! Ola kokar ihop nått med sjömansbiff, öl, potatis, lök med mera! :)
Få se hur det ska smaka! Spännande ;)


Vilken dag är DIN  dag? ;)


Kommentarer
Postat av: Titti

haha, fyfan va knäppt det är med såna där bråk på jobbet. Hahaha, det hade tydligen vart nåt sånt där på min paktik bland städerskorna.

2009-02-26 @ 15:39:14
URL: http://tittttti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0