I väntan

Jag sitter här och väntar på att Photoshop ska ladda färdigt. 7 min kvar. Tar ju flera dagar när man har mobilt. Jag skrattar när jag ser 3 reklamerna och när dom säger att det går sååå fort! Det har jag inte märkt!
Idag har jag haft lite små tråkigt, gått omkring och städat lite. Lagade lövbiff med potatiskroketter och bea-sås till Ol och mig. Smaskens! Sen så ringde Johanna och fråga om jag ville följa med ut och gå. Och skönt var det att röra på sig! Känner att jag måste gå ut och gå oftare, jag är en slö människa. Men om jag väl tar mig ut, så känns det som att jag skulle kunna gå hur långt som hellst =)
Situationen på jobbet är hel sjuk. Stina har blivigt helt galen! Känner inte igen människan längre!
Och många snackar bakom ryggen på en annan kvinna (inga namn) men jag tycker att det är dålig stil! Hon har jobbat där i 20 år nu. Och så sitter dom och snackar skit om en hur trevlig kvinna som hellst. Man kan ju fundera: Vad säger dom om mig när inte jag är med? På arbetsplatser verkar folk inte ha något bättre för sig än att snacka skit. Jag stör mig på det. Visst kan jag hålla med om det är någon som gjort något sjukt. Men då ska jag VETA först att det är sant. Och jag bryter inte ut i överdrift och klagar en massa. Det blir ju något form av grupp tryck. alla håller med alla. Så dåligt bara!

Oj, nu är det tankat och klart!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0