Morsning

Här sitter jag och väntar på att Ola ska vakna. Är lite sugen på att väcka honom, för jag har lite tråkigt just nu. Men det kan jag ju inte göra, då blir han bara purken ;)
Jag sitter och surfar lite, hittade en blogg som jag inte gilla. Det var någon som skrev att alla som åkte raggarbil var överviktiga människor med för små t-tröjor, efterblivna, snuskiga och att dom kastade ölburkar omkring sig och att det rann ofta en blandning av dreggel och öl ner för deras hakor! Jag kanske inte ser den sidan av mig själv då?!
Haha! Jag förstår kanske lite hur personen menade, för det kanske är så ibland? Men vafan! Jag känner mig inte som en efterbliven tjockis med öl på hakan och för små kläder! Man kan ju inte annat än att skratta åt folk som överdriver på det där viset! :) 



Såhär ungefär
ser jag ut i era ögon!
En riktigt snuskig tjockis med raggar bil! ;)
(Var bara "tvungen". Hade ju ändå inget bättre för mig)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha snygging

2009-02-10 @ 16:12:54
Postat av: Bahco

Måste erkänna att du inte ser ut som den bild av raggarna jag gav i mitt inlägg. Du var läcker!

2009-02-10 @ 20:26:29
URL: http://www.skiftnyckel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0