Neej, men HEEEJ!!! ;)

Är du här? Kul att du kunde titta in!! ;)
Sitter här och är lite smått fundersam. Håller nämligen på med diverse olagligheter ;) Försöker få hem Photoshop. Har trånat efter det länge nu. Men har inte tagit mig tid att ta hem det, sen när jag väl ladda hem skiten, så säger Fredde att det är skit! Så frågade jag honom vad han tyckte att jag skulle göra, för jag hittade inget som det inte stod nått om virus på, så jag valde väl skiten utan virus ;) Men det ska man tydligen inte göra!! Då vet jag! ;p Men sen sa han att han kunde fixa det, så jag gick ut på MSN och begärde fjärrhjälp. Men då funkade ju inte det, så han skickade en länk. Det stod på kommentarerna där under att det var virus, men jag slog till änå =) Jag är gaalen! ;p Men han kan det där med datorer, så jag och Ola litar på honom =D Vi fattar ju inget själva heller. Ola är en gammal man, hähä! ;) och jag har ju studerat lite data i skolan, men det hjälper ju inte 2009! Och dessutom så minns man ju nästan inte ens att 1+1=2, från tiden vid skol bänken! ;)

Men om jag inte är tillbaka innan helgen, så vet ni vad som hänt: (Jag har åkt in i fängelse!)  ;))
Bye,bye så länge!



                                                            



Det var kanske: Dirty  sexy  money?
Haha, minns inte ;))
Eller så gör jag det,,,, vem vet??








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0