Sidan är under upp fix :)

Håller på att fixa med sidan lite, men vi får se hur det slutar :)

I lördags var det alla hjärtans dag, som ni nog vet ;p
Dagen började med att Ola kom med en bukett rosor. Vad fint av honom! :)
Sen åt vi smaskig lax! Älskar lax! Hade lite tända ljus på bordet och grejer :)

Sen var det tänkt att vi skulle ta oss ett bad, men då ringde ljus huvudet och fråga om vi ville titta på Bolt med henne.

Och det ville vi :) Så hon tog med sig filmen och tralla hit. Men då kunde vi inte se den. Vi har väl kassa elektronik stuffs kanske? :)

Då blev det Super Mario bros 3 hela natten istället :)

Det vart ett jäkla bankande på dörren mitt i natten, då var det Micke och Kri't som härja. Dom ville att vi skulle följa med en trappa upp, för där hade Fredrik somnat på ett piano. Men vi ville inte se! :)

Micke hade en present till Johanna, men hon ville inte ha! Haha..


Vad sjukt det blir när jag skriver.. Kortfattat. Ingen fattar väl vad jag skriver om antar jag. Men jag orkar aldrig gå in på detaljer och inte heller orkar jag att skriva att jag åt pasta, gick på dass, handla en liter mjölk och sånt. Det känns ju bara onödigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0