Måndag

Här sitter jag med en kopp kaffe. Dom har stängt av vattnet idag igen, men jag laddade för det den här gången =) Och jag ska vara på min vakt när jag ska skölja ur min mugg! ;)

I helgen bar det iväg hem till Olas föräldrar på en kopp kaffe. Sen fortsatte vi vår färd till slut destinationen: Magnus & Liza =) När vi kom dit så vart det att bädda sängen, sen "bakade" vi muffins =) Liza hade köp muffins, sen hade hon planerat att vi skulle göra cupcakes av dom. Vart det rätt nu? Dom vart snygga iaf! Kommer väl lite bilder senare =) efter det satt jag och Liza uppe hela natten (till kl 6), drack gammal skumpa, grogg och pratade en massa =) Härjade lite på Ola när jag gick och la mig, haha! men, men..

Lördag morgon vaknade man av en hund som gick fram och tillbaka, fram och tillbaka osv.. Mongot kunde inte varva ner, så det var väl bara att kliva upp. Vi var fula, tog med tvätt dit! Ha, det är bäst att passa på när man åker till en tvättmaskin ;) Så man slängde ju i en maskin på lördagen. Och tur var väl det! För en kvinna kom dit, slängde sin bäbis i sängen som jag och Ola sov i, så började hon byta blöja på ungen i våran säng!! Vafan? Man kan väl fråga först, man kommer ju inte bara hem till folk och byter blöja, med bajs och djävulskap i andras säng! Fy fan, då vart man irriterad!
I alla fall, så var det ju fest på kvällen =) Det vart kul, fast man inte blev nå full, jag blir aldrig det nu för tiden. Men det är ju inte BARA därför man festar. Är i alla fall bättre det än att man inte skulle ha någon kontroll alls och bli för full varje gång det är nått :)
På festen kom mycket med trevligt folk, men även otrevligt folk ;) Nu ska vi inte nämna några namn, men det är så jag blir riktigt irriterad. Han kunde ju bättre, men näää. Få se nu, tufft val. Ska jag ta den trevliga och söta tjejen, eller någon av dom andra fina och bra i den långa kön av brudar som knackar på dörren. Vänta nu,,,,, jag tror mig skymta en riktig skata där borta! Den tar vi!! Haha! Hans val, men att vissa kan vara så blinda!

Nu orkar jag inte sitta kvar här och skriva mer. Kommer kanske lite bilder från helgen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0