---

I torsdags vart det bara tok! :) Skulle åka hem till ma och färga hennes hår. När jag kom dit så sa hon att jag skulle få bestämma hår färg. Så gav hon mig nycklarna till hennes bil, så åkte jag och Rickard in mot hedemora. Sprang in i massor med affärer, tog ett tag innan jag hittade färgen jag bestämt.
Sen åkte vi tillbaka. Det var mörkt ute och på grund av all snö, så var vägen mindre än vanligt. Vi låg väl i 90 km/h, ett möte var påväg att bli,
jag bländade av och höll till höger, mitt i mötet sa det bara PANG! Så var mammas backspegel borta!
Jag vände för att titta hur det gick för den andra bilen. Vi ställde oss vid en parkeringsficka, jag klev ur bilen och möttes av en stor, arg mc knutte!
Han sa: Hur fan kör du?
Då sa jag: Det var väl inte bara jag som fick möte?!
Jag vart arg när jag såg att han var det..
Jag sa också att det inte direkt var så att jag siktade på att ligga nära och köra av backspegeln, det var ju inte ens min bil, så jag hade nog med problem som det var.
Jag kände att det inte var någon större idé att börja bråka på riktigt, så jag sa: Vad fan vill du ha för det här då?
Eftersom han redan lagt skulden på mig! Då sa han bara (han lät som en liten bäbis) "Jag vill bara ha tillbaka min spegel."
Vafan skulle han med en trasig spegel till?! Idiot!
Han hade en fru med sig också, hon gav mig en kram och fråga om jag vågade köra hem.
Den kramen tolkade jag som att hon såg att det inte bara var mitt fel, för inte skulle hon krama en fart dåre som ligger och slickar mittlinjen och siktar på att köra sönder andras bilar?! ;)
Det hela vart bara så sjukt!

I går kom dom och bytte den efterlängtade kranen! :))

     
         Fy fan...                   Såhär var man                  Här är den nya B)
        Vad fult!                     tvungen att
                                            göra för att få
                                             varmvatten.



Sen vart det att gå till porten brevid och färga håret på ett ljus huvud ;)
Harryson kom dit och sa att någon spolade med vatten. Spännande ;)
Sen vart det att gå hem och hämta mannen i mitt liv och så åkte vi och folket hem till Emil och tittade på hans krossade häl. Jag ville titta på skräck, för det var ju ändå fredagen den 13e :) Men vi satt och prata, sen blev det bara en repris av raw och en halv action film, som var kass. Sen bar det iväg hem igen :)


Kommentarer
Postat av: Eklund

Det var jättebra så att jag kan tvätta händerna nästa gång jag sover över. Det brukar jag kunna på mina andra hotell!

2009-02-16 @ 14:35:37
Postat av: Liza

Men hallå! Jag kan inte se några bilder....jag som är så nyfiken! Kanske ska övertala herrn att åka på lördag då så man får se =) Vill även se mc-knutten om du kan styra upp det kanske?

2009-02-16 @ 14:36:50
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0