Take it...

Ni får ta min blogg som den är :)) orkar inte sitta här och skriva hela tiden.
Men nu kan jag avvara några snabba sekunder.
I fredags så var det lungt. Efter promenaden med Yo så blev det semlor och tv med Ol =)

Man var ju tvungen att ta igen lite kalorier som gick förlorade på promenixen ;) Jag har det bra jag!
I lördags så var det ganska lungt också. Jag och Ola slappade halva dagen, det har man väl rätt att göra en lördag! =)
På kvällen lånade jag och Johanna Kri's lägenhet och spelade guitar hero, jag höll mig till gitarren, medans Yo körde hårt på trummor! :p Sen ringde Titti och härja. Hon lät full fast hon inte var det! ;) Skumt! Så hon, Emil & Jocke kom och hämtade upp oss, så åkte vi bil resten av kvällen.
(Det som händer på McDonnald's, stannar på McDonnalds)

Idag vart det att åka lite bil. Bror hade tråkigt, så han tyckte att vi skulle ut och åka. Så han kom och hämtade upp mig, jag ville köra, men det ville han också. Så det sket sig. Vi ska alltid bråka ;)
Blev en vända till Söderbärke. Jag ville dit pga en låt som heter: Petter och Frida. Ni som hört det vet vad jag menar! :)
Sen hamnade vi i Säter på spök jakt. Läskigt där ute bland alla mentalsjukhus..
Nä, nu har jag inte tid med detta längre. Posshey!





Mysigt med all snö när vi åkte efter vägarna =)
















 


Kommentarer
Postat av: Titti

Haha, egentligen var ja skitfull men ja låtsades inte om det;)

2009-02-10 @ 20:56:33
URL: http://tittttti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0