Zzz

Idag har jag jobbat. När jag kom hem gick jag och la mig för att sova en halvtimme. Blev 2 timmar!! Ola härja på mig då, drog undan kudden för mig och allt! Vilket svin! ;)
Nu håller han på att laga mat åt mig. Den här tiden?! Ja, det är sant.
Vi har ingen rutin vad gäller intaget av mat. Vi vet ju att man inte ska äta en rejäl måltid innan man går och lägger sig. Men om man är hungrig då? :) Man kan ju inte somna med morrande mage!
Det låter som att det blir bio i helgen. Om dom inte har glömt att räkna med mig så klart?! :)

Nu blir det mat och sedan... -God natt!

Kommentarer
Postat av: Liza

Bio var längesen! Jag har ju två gratisbiljetter! Jag tror jag ska tjata på gubben här så vi kan fara iväg till staden =) kanske äta ute sen med, det vore ju mysigt. Vad ska ni se då?

2009-02-24 @ 09:46:20
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0