Bak!


Formen =)                                Smeten =)                    Formen & smeten =)             In i ugnen =)


            Färdig?                                Hmmm..                 Inte färdig!            Färdig nu då??


     Jaaaa! =D              Devil =)                MMMMmmmh!            ...........


             ;)                          =)                                Yeeeeii!




Liza sa, IDAG BAKAR VI!! ;)
Så drog hon iväg och handla ingredienser, för vi hade inte mycket hemma till det.
Nu fick jag det att se ut som att bara jag gjorde nuppen (hahaha!)
Men vi var 2 om den!
Sen när det var dax att äta så tvingade vi våra män att säga: Jag vill ha stor, brun _ _ _ _ _ _ i min mun!
HAHAHA! Vad kul!
Annars hade dom inte fått nå ;)

Nu är det sova time! Så: GOD NATT =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0