Mitt i natten..

Här sitter jag och är dödstrött, jag och ola har kollat på film till nu. Råkade radera massa saker här nyss också..
Jag och ola har bakat kakor i dag (i går) =) Det var smaskens, sen tittade vi på film resten av dagen/kvällen =) Vi har varit helt sega..

För er som hört vad som hände i lördags, så vill jag bara att alla ska förstå att ingenting han sa eller gjorde hade med någonting att göra. Jag ska inte bli mördad ;) Eller?! Han fick en "liiten" sne fylla kan man säga! Har aldrig sett någon bli på det där viset förr! Hua! Läskigt var det! Men nu är allt bra igen och han har lovat att det aldrig ska hända igen, och bra är väl det! Han ringde dag (i går) och sa förlåt och att han inte kommer ihåg något, och att det aldrig mer blir någe alkoholhaltiga drycker =) Bra det!
Och man kan ju vara glad över att det inte hände någon större olycka iaf!

Nu ska jag väl ta och gå och lägga mig! Ska jobba i morgon, och då kan det vara bra att sova lite också! =))
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ju lite som när vi var till Isätra då? Det har jag inte heller så mycket minnen av, vetefan hur man kan bli sådär ibland, det e otäckt.

2009-01-12 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0