Ons

Igår vart det ett underbart bad innan sängen började ropa =) Bus var med och tyckte skummet var jätte spännande! Själv tycker jag egentligen att det är ganska tråkigt att bada i badkar själv, man blir rastlös på nått vis. Jag kan inte bara ligga tyst och still i en hel timme! ;) Men som tur var så hade jag ju Bus där som underhöll =) Det farliga med katter i badrummet när man ska bada är väll det att dom ska upp på kanten och promenera. Då kan det lätt hända en olycka, om dom ramlar i!

Idag har dom haft vattnet avstängt från 8 till nyss. Vaknade i morse och sa åt ola att slå på kaffe. Men då sa han bara att han inte kunde, för dom hade ju stängt av vattnet. Vad irriterande, jag visste inte det. Jag hade helt missat att dom satt upp en lapp nere vid porten. Varför kan dom inte göra som brevbäraren och dela ut lappar till alla. Det är ju inte så att jag går och glor efter lappar på dörren varje gång jag ska ut. Eller är det bara jag som är blind kanske? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0