Nu ska Ol få höra! ;)

Denna låt ska jag spela för Ola, som har Chevrolet och Ford!! Passande! ;)
Låten är skit dålig! Men texten är bra! ;))


Mattsvart Valiant , Rännhola Rockers
Gänget från insjön

Lyrics...

Jag hade fått punktering på min gamla Ford.
Jag stod där på en skogsväg. Det var långt till närmsta gård.
Då jag plötsligt hörde, en rytande "Slant Six",
och mot mej kom en bil, med riktigt feta slicks.

Jag höll på att svimma. Nej, nu får det vara nog.
Här kommer ju min drömbil mitt uti en skog.
Vem tusan vill väl åka Chevrolet och Ford?
Har man en gammal Plymouth då är man tuff och hård.

En mattsvart Valiant! Mattsvart Valiant!
Mattsvart Valiant! Mattsvart Valiant!
Mattsvart, Valiant!

Bilen kom allt närmare. Jag stod där som i trans.
Någonting så häftigt trodde inte jag de' fanns.
Den grymma kärran hade, svartvit rutigt tak.
Och en snygg rebellflagga, på skuffluckan där bak.

Bilen stanna' till och någon sa: Vill du ha skjuts?
Annars får du vänta länge om du hade tänkt att åka buss.
Jag bara stod och stammade, fick inte fram ett ljud.
För där i Valianten, satt en häftig
raggarbrud.

En mattsvart Valiant! Mattsvart Valiant...

solo

Jag hoppa' in i "Vallen". Det kändes helt okej.
Jag tänkte att den tjejen, det vore nåt för mej.
Vi drog iväg mot macken och raksexan den spann.
Jag försökte spela cool, men hjärtat mitt det brann.

Så nu har jag bestämt mej. Det är faktiskt sant.
Nu ska jag sälja Forden och skaffa Valiant!
För vem vill inte vara, riktigt hård och tuff.



Hahaha! I love it! ;)
Valiant power!

Kommentarer
Postat av: Liza

Moahahaa, eviiil! Nu blir Ola glad!

2009-07-03 @ 13:29:39
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0