God morgon..

Eller vad säger man?
Jag gillar egentligen inte när främmande människor passerar och säger god morgon. Vad vet dom om det?! ;)
Ett hej räcker!
Fast vid närmare eftertanke så kan det kännas lite trevligt när folk i alla fall lägger märke till att det är morgon och att jag är där ;)
Har ni tittat ut genom fönstret än idag då? :) Här ligger dimman över byn på ett tufft sätt! Kan man säga så? :p
Eller mysigt kanske man ska säga. Den lixom, hur ska jag förklara? Tänk er att dimman är som en vägg, och den skymmer bara vissa träd och hus. Fattar ni? ;) Jag har ju ingen kamera så jag kan ta en bild..
Aja, nu vart det lite "diskussion" i morgon mössan här!

Jag har lite panik, besiktning på fredag kl 13.50, men jag ska jobba från kl 11-19.. Hur fan ska det gå till?!
Inte har man möjlighet att lämna jobbet heller, har bara 1 timmes lunch, skulle behöva 3 timmar! Och inte finns det någon som kan åka in istället för mig heller. Folk jobbar ju.. Vad gör man? Låtsas att man är sjuk..? Näääe, vill inte, vafan! Jag lär ju lösa det på något vis..

Dax att göra sig redo. Tjååol!


Såhär sjuk ska jag se ut idag!
Bara för att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0