Utställning

Här sitter jag och funderar på om Bus har fått galna katt sjukan! Han springer runt och busar som en riktig buse! Namnet han fått passar bra! :) Men när man öppnar för att han ska springa ut och busa, då passar det sig inte!
I torsdags kväll låg jag och småsov när telefonen plötsligt ringde. Det var Liza som ringde och behövde hämtas upp på tågstationen i Västerås! Så det var väl bara att sätta sig i bilen och åka! :) Jag gjorde en idiotomkörning på vägen dit. Jag låg bakom en lastbil, så låg det en bil framför den. Men jag tänkte att jag skulle få plats i mellan. Så när jag körde om så såg jag att det var en hastighetskamera precis där, samtidigt som jag försökte trycka in mig mellan så vart jag ju tvungen att skymma ansiktet. Haha! Jag är farlig! Men jag ville ju inte bli fotad! Orka böter?! ;) Väl framme i Västerås, så var vi tvugna att ha oss en varsin lyxshake, den var good! :)



Idag ska jag på hundutställning med min mor! Jätte spännande. *Not* Det intresserar mig inte. Då är det väl bättre att lägga ner energi i att lära hundarna nått, istället för att bara springa runt i en ring och försöka se tjusig ut. Lydnad ska det vara! :)

Molly :)
Hunden från yttre rymden!

Nu ska jag väl göra mig i ordning, så jag kan åka iväg och se ut som en sån där som lever för sina hundar, som vill ha rosetter hemma på väggen och som vill ha bekräftelse för att hon borstat sin hund ordentligt.. Spännande! ;)


Hahaha! Kan man vara mer rund?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0