Hit och dit.

Hej på er alla små grisar! :)
Vilket tråkigt väder det blev plötsligt! Man blir ju helt seg.. Sitter här med en kopp kaffe just nu och känner mig slö.
Jag kom att tänka på en sak. Det här med att vara inne, alltså inte innomhus. ;) Hur ska kunna vara det hela tiden. Tänk tex på det här med harembyxorna, nääj! Aldrig att det kommer hänga ett sådant par i min garderob! Och vadå? Först ska man ha kort hår, sedan ett halv år senare ska det vara långt? Ska man trolla? Löshår är inge bekvämt att ha, inte är det lätt att hålla det fresh heller, blir ju svinto så fort man vrider skallen åt höger en gång, eller vänster! ;p Dessutom trivs jag med mitt hår som det är. Det flyter ju inte på successivt direkt, först ska det vara kort, sen långt, små byxor, sen stora.. Finns det inget mittemellan? Men man är ju inte tvungen att hänga med på alla tokiga påhitt! :) Och glad är man väl för det?!

Men nu är det väl dax att ta sig ut ur garderoben, här har jag inte tid att sitta..!


Här kommer något härligt, tänk er guitar hero och den här låten i ett par timmar! Man gick och småsjöng på låten i en hel jäkla vecka efteråt! Det är nästan farligt! ;)








Nu gör jag det igen! On the road again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0