Här var det torka

Var länge sedan jag skrev! Men, men.
Ola fyllde år i tisdags, då blev det smörgåstårta, "vanlig" tårta och en massa fika bröd och kaffe!
Jag fick också presenter :) Delade upp min födelsedag i år, blir så trångt och jobbigt om alla ska komma samma dag.
Har "jobbat ihjäl" mig i veckan, så jag har blivigt helt slut i kroppen! Och det blev inte bättre när jag och Ola satte igång och boxades på nintendot i fredags heller! Fyy vad ont man kan få av att "flaxa" och slå med armana i luften hej vilt! :)
Sen vart det bowling på lördagen, både på nintendot och på riktigt! Olas jobbar kompisar ville att vi skulle komma till stan för dricka och bowla, men vi bowla bara :) Vi känner oss som nykterister ;) Men trevligt var det.
Nu håller jag och Ola på med Voodoo Vince. Ett kul spel, som jag fick av gamla grannen för ungefär 100 år sedan ;)
Vilken spel helg det blev! :P Och i kväll blir det bingolotto också!
Om jag ska vinna pengar?? OOOOJAA!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Liza

Updatera! =)



Nu vill jag ha lite tårta! Ses ikväll!

2009-03-13 @ 13:16:52
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0