Long time no see

Det är inte ofta jag tar mig hit för att skriva några ord.
Har precis bakat negerbollar! Mmmh! ;) Jag blir helt själv hemma i natt, Ola och pa är påväg till något ställe, som jag inte kommer ihåg namnet på (tar 8 timmar att åka, enkel resa. Alltså, han kommer hem om ca 19 timmar) Ska gå och lägga mig snart! Ska ju upp 4, så klockan är lite mycket för att jag ska hinna skriva allt som hänt.
I morgon ska jag ta ut P-staven! Får se om dom skär av hela armen, eller bara halva! ;)
Jag fick min födelsedag firad i 4 dagar :) Så kan det gå när inte alla får plats!
Är det bara jag? Eller är det fler som brukar få en massa onödiga prylar när man fyller? Men inte i år :)) Jag vart nöjd med allt jag fick! Så det tackar jag för!
I helgen så fick vi fint besök! ;p Och trevligt var det! Jag bakade en ny blåbärsrulle för att bjuda på, men av någon konstig andledning så smaka det skit! (ägg) Vet inte vad som hände, jag vet att jag hade i lika många äggvitor som det stod att man skulle ha. Kanske att dom var större??
Men när Micke, Kri't och Emil kom hit och härja, så var Emil lite hungrig, han stog och letade mat i kylen, eftersom att han var full och hungrig, så gav jag han hela brickan med tårtan och en sked! -ÄT! ;) Han gilla det!



  
Dessa bakade jag                         Tårtan jag bakade.
dagen innan min                           (Inte den äggiga)
dag! (stolt)! ;)



Näj, God natt!

Kommentarer
Postat av: Liza

Yeah! Fint besök må jag helt klart säga att ni hade!



Jag gillar att du skrivit igen! Jipiiee!



Om du får det tråkigt kan du komma hit, fast ola kanske är hemma igen? =)



Jag funderar på om vi ska ha fest på påskafton, jag pratade med linda om det, hon tycker vi ska leka påskiga lekar och att alla ska ha på sig en fjäder någonstans på kroppen...jag funderar på om man kanske ska ha lite knytkalas då så det inte blir så dyrt med maten...vad tycker du? Jag har inte frågat Magnus än iofs..

2009-03-18 @ 10:00:18
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: Liza

Haha! Ja, den filmen rockade =) Jag fatta inte först att det var en komedi men jag tyckte den började sjuka ut lite väl i mitten och då sa magnus det till mig...smart man kände sig!



Jag ska spåna vidare på det där med festen, hoppas det kommer folk då också...som vill parta!

2009-03-18 @ 14:49:45
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: eva

men tagit ut staven, åhhh ska ni?

2009-03-19 @ 20:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0