Utmaning från Liza & Eva

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
det är som gör att du är lämplig för jobbet.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen

3. Vad såg du senast på TV?
2/1 män

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
12.00

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Katterna

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Promenera med Molly

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Har inte tittat på tv idag

8. Vad har du på dig?
"mys" byxa & topp

9. Drömde du något inatt?
Att jag satte i löshår som var orange! :)

10. När skrattade du senast?
När jag härja med Molly i morse

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Klocka, spegel och 2 st tavlor

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Det började brinna under huven på min bil :)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jadu, något att göra i brist på annat...

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Kommer jag inte ihåg, kanske när vi var på bio och titta på Män som hatar kvinnor

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Den listan är lååång :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag vill ha en unge, inte nu. Men i framtiden ;)
Men jag vet inte om jag vill föda ut den ;p

17. George Bush?
Ja, han hade väl det namnet vill jag minnas ;)

Var är fråga 18?
Inte här

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Det planerar man väl in när det är dax.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nej, men ett hus som man kan bo i när man har semester skulle inte vara fel :)

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Hej! Kaffe?

23. Vilka två personer vill du ska svara på dessa frågor?
Dom 2 som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0