100 meningslösa frågor.

1. Tre namn jag lyssnar till: Sara, sars, sarrooo.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min humor, som jag egentligen inte har! ;)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Grubblar mycket.
4. Detta är jag rädd för: Småkryp, brinna inne.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Sömn, glädje och värme :)
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Flyga när jag flaxar med armarna, äta bajs, gå på toa utan att tvätta händerna.
7. Detta tycker jag om att göra: Tycker om att ha trevligt ;p
8. Detta vill jag göra just nu: Äta något gott.
9. Bästa känslan: Glädje och kärlek.

10. Värsta känslan: Oro och besvikelse.

11. En egenskap jag gärna vill att min partner ska ha: Humor.
12. Är jag kär just nu: Jaa :P
13. Jag vill gifta mig: Isf ska det ske i Las vegas.
14. Följande saker jag vill göra innan jag dör: Ut och resa, skaffa hus och barn.
15. Min käraste ägodel: Ola! HAHA! ;)
16. Något jag vill ha i present: En ny digital kamera.
17. Detta har jag på mig just nu: Jeans och t-tröja.
18. Favoritkläder: Jaa du..? Hmmm.. *funderar*
19. Favoritdjur: Kossa, katt och hund :)

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Jag gillar det mesta.

21. Favoritlåt just nu: Kan inte riktigt bestämma mig men jag får ta: Papa roach - Change or die.
22. Roligaste/tråkigaste ämnet i skolan: Går inte i skolan. Men på den tiden var det kanske foto, videokunskap som var roligast.
23. Stjärntecken: Fisk
24. En bok jag älskar: Läser inte böcker så ofta.
25. En film jag älskar: Dude where's my car är en av mina favoriter :) länge sedan man såg den :P
26. Tv-program jag gillar: Sex and the city, desperate housewifes och Uggly betty.
27. Favoritdoft: Har ingen direkt favorit. Liljekonvalj luktar gott! Är det parfym det handlar om, så kan jag inte komma på någon direkt favorit, letar fortfarande efter "min" doft :)
28. Detta äter jag gärna: Lax, smörgåstårta och choklad.
29. Dricker helst: Vatten.

30. Favoritgodis: Choklad!

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, las vegas, Miami, new york, jamaica.
32. Färg på mina ögon: Gröna
33. Min längd: 1,57
34. Jag tror på: Sanningen.
35. Jag spelar: Tv spel ;)
36. Person jag beundrar: ?
37. Så här bor jag: En etta med 3 katter och en man.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen, men jag har lyckats med att döda en kaktus en gång!
39. Det här gillar jag mest med det motsatta könets utseende: Beror väl på vem det är?

40. Det här gillar jag inte med det motsatta könets utseende: Sjuk fråga tycker jag..

41. Favoritfärg: Svart, vitt orange, grönt. Men det beror också på vart färgen är.
42. Favoritcitat: Jag sitter så bra där jag ligger, så jag tror jag står kvar. Kan man så vill man! ;)
43. En hemlighet jag vet: Det ni! ;P
44. Bästa present jag fått: Har ingen direkt favorit, men tatueringen jag har på armen var kul :)
45. Senast köpta skiva: Kommer inte ihåg.
46. Det jag är mest nöjd över mitt utseende är: Mina ögn kanske?
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Vill ju gå upp liite i vikt.
48. Udda förmåga/egenskap: Sover jag så SOVER jag verkligen. Är också lite duktig att fixa i hemmet helt på egen hand :)
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Papegoja, dom har inga egentliga fiender i naturen. Dom bara flyger runt och äter nötter :)

50. Vad lyssnar du på just nu?: Nyheterna.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Har ont i magen just nu, så det blir väl att ligga och vänta på att det ska gå över. Men sen vet jag inte.
52. Vart är dina föräldrar födda?: Avesta tror ja :)
53. Vad är det senaste du installerade på dator?: Photoshop.
54. Vilken är din favoritrestaurang?: Det är inte bara 1. Men handlar det om handburgare, så säger jag MAX!
55. När badade du i pool senast?: Oj! ett halvår sedan kanske..
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja, det var väl när man gick i småskolan. Tomte :p
57. Hur många barn vill du ha?: Det vet jag inte än. En tjej och en kille skulle väl räcka :)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: Jazz tror jag.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Vilket val? ;p

60. Vad har du för tv-kanaler?: Herregud. De vanliga

61. Har du åkt moped någon gång?: Haha! Ja.
62. Har du busringt någon gång?: Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter?: Ja (Typiskt) :P
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?: Nej, huuu, vad läskigt!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Ha! Skratta inte nu. Tyskland! (jag är "berest")
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Southpark.

68. Kan du alla orden i nationalsången?: Det tror jag väl.
69. Badkar eller duschkabin?: dusch.

70. Vilken är den bästa film som du har sett den senaste månaden?: Vet inte vad den hette.

71. Favoritpizza: Det är olika på olika pizzerior, men räksallad brukar smaka lika på de flesta ställen.
72. Chips eller popcorn: Chips.
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Den färgen jag känner för. Det brukar väl bli något åt det rosa hållet.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? What?! Nej..
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äppel.
77. När hade du senast sex?: Hähä! 20 år sedan!;))
78. Favoritchoklad: Mmmm marabou!
79. När röstade du senast?:  Förra valet.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Kanske 12 år sedan.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Nej, men en medalj när jag körde gokart :)
82. Är du bra på matlagning?: Bra vet jag inte, men har jag lust att laga mat och det är roligt, så brukar det bli gott :)
83. Klarar du att tanka själv?: Haha, näää! ;) Jo, men det är väl klart att jag kan!
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?: Nej.
85. Pepsi eller coca cola?: Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Uniform? Nä, men "jobbar kläder" :)
87. Vad är det du senaste handlade?: Kaffe.
88. Har du kräkts offentligt?: Ja.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Kärlek om man blir tvingad att välja. Men jag har ju redan hittat den sanna kärleken så,, pengarna då! ;)

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja..

91. Har du ringt något betalnummer?: Nej, tror inte det. Men det kostar ju varje gång man ringer någon! ;)
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Ja.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Hans
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Lagom.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Har inte spelat in något själv.
96. Vad har du i din väska?: Mobil, plånbok, nycklar, cigg, tädare, lite smink.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Borsta tänderna är ju en härlig sak! ;)
98. Vad har du att vara tacksam för?: Mycket.
99. Vart hittade du den här listan?: Nätet.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna lista: De 3 personer som har jäkligt tråkigt, inget att göra och tid till att sitta och svara på meningslösa frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0