Det var inte igår..

Det var inte igår jag skrev här direkt, mycket tok har hänt! :) Orkar inte ta allt, men:
Jag måste berätta vad som hände igår! Det var sjukt.. Jag var in på secondhand i Krylbo (jag letar efter en ljuskrona att bygga om, så jag kan ha den i taket på bilen.) Jag och Ola gick in, så såg jag att det hängde en smideskrona i taket och på den så hängde det en miniljuskrona! Perfekt! Tänkte jag.. så sa jag att jag skulle ha den lilla. Då säger den jäävel'n att dom hörde ihop! Nej, sa jag. Det ser man ju att dom inte gör. Den lilla var silvrig och glittrig och den hängde med ett snöre på smideskronan. Inte "sexigt"!! Han sa att det var den lilla som lyfte upp (han använde dom orden) hela alltihop. Jag sa igen: Men det ser du väl att dom inte hör ihop?! Dom hör ihop, sa han. Så stog vi och "käfta" i 10 min. Då börja det "koka" i mig till slut. Så sa han att jag kunde köpa båda för 200 kr och klippa bort den lilla och sedan sälja den stora! Då vart jag tokig, så sa jag att då skiter vi i det, så gick vi därifrån! Och jag mumla för mig själv (gud förlåt mig) negerjäävel!
Jag tillägger direkt att jag inte är en rasist, tänkte så att det inte blir kalabalik här nu! :)

I torsdags till fredags så åkte vi till garaget och pyssla med min bil, böt olja och grejer, så nu har man tagit sig en ännu närmare titt på bilen, och det ser fiint ut! :p
Vi åkte aldrig på cruisingen i Sala, vi tyckte att det bästa var att fixa bilarna ordentligt innan man åker på något.

På jobbet i onsdags vart det sjukt! Dom kom från någon tidning och tv kanal och filma och fota. Dom gjorde någon informations film om huset vi jobbar i. Jag stog och glodde och skrattade åt Ylwa, som inte ville vara med, men som vart "tvingad". Sen helt plötsligt vart det inte lika kul, för då så sa dom att jag måste vara med också. Jaha, sa jag. Okej då.. Så sa han åt mig att låtsas jobba, så att han kunde få in en bra bild. Haha, lite dum man kände sig! :p Jag vart top modell i några minuter, I did some graceful movements. ;) Haha. Men vad jag inte hade en aning om var att bilderna han tog skulle visas på storbild! På någon jäkla vägg! Hur snygg är man på jobbet då?! Jag dör!!!

Nu ska jag gå ut och gå med en vovve, som kanske har flyttat hem till Ol och mig, vi får väl c :) Mor kan inte ha kvar henne, hon är ingen utställnings hund plus att  hon är döv :S Men det är ju bra på vissa sätt iaf, man behöver inte oroa sig om det blir högt på stereon någon dag :) Jag har tänkt på det där med hund, men då har man alltid tänkt på det där med hundvakt alla gånger man ska ut på något, men mamma vill ju så gärna vara det :) Men vi har inte bestämt oss för något än, vi får se hur det går :p




Här var Peggy en liten bäbis :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahahahaaa, jag skrattar ihjäl mig!



Ola är lite smått homo tror jag förresten =)

I helgen ska jag och Magnus på spa lördag till söndag annars vet jag inte nåt, ni?

2009-05-04 @ 10:23:13
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: Eva

åhh vad fin hund, annars tar vi henne :) hi hi ,,Hälsa bror att sluta vara sådan rasse ;) mobba på han lite att han inte är helsvensk!!!

2009-05-05 @ 09:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0