Tack pappa =)

Jag följde med pappa när han skulle tatuera sig i måndags. Så pratade jag bara om att jag ville ha en text på underarmen, så sa Stanley att det fanns en tid måndagen därpå. Jag har nog inte råd med det just nu sa jag. Men då sa pappa, jag betalar! =)

Men nu kom jag på att jag vill ha ett & mellan hopp och kärlek. Ska nog försöka ordna det.
Det är precis lika stort mellanrum mellan texterna, men det är korset, ankaret och hjärtat som får det att se ut som att det inte är det.




Ser lite krokigt ut på bild. Men det kanske är fotografen som är lite krokig! ;)


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag gillart!! Åååh, jag vill också ju...buhuu buhuu..

Men jag får fan styra upp det nu snart alltså..

Mjoo, jag skulle ju komma te er var det tänkt, tihi! Hann inte riktigt med det. Kommer snaaaart, och då tar jag med mig något! Är sugen på att baka tårta så jag gör kanske det...men lovar ingen smaksensation!

2009-10-20 @ 16:37:04
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: Din vän!

Ja jag hoppas verkligen inte att den feta slanten ska sponsra sånt här! Vill verkligen inte att hustrun ska känna sig inspirerad (hon e ju fulltecknad så att säga.... :o) ) Nåja, det ser väl okey ut, jag får väl studera den irl snart. Vi har ju husvagn igen, så vi kanske kan komma upp o campa på parkeringen nå´t tag så vi riktigt får rå om varandra! Kjamizzzz!!! :O)

2009-10-25 @ 18:06:16
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0