Tråkigt!

Här sitter jag med en kopp kaffe och väntar på bättre tider. Måste städa men jag orkar inte, men jag måste, men jag orkar inte, men jag måste.. Vill ju ha det lite fint här. Har iaf torkat av dator'n. Behövdes!
Ola har åkt iväg till ett garage för att fixa vanen innan besiktningen. Han åkte i fredags! Nu får han ta och släpa sig hem snart! Men han kommer i morgon, så jag får försöka att stå ut. Det är inte ofta vi är ifrån varandra en längre tid, det känns tomt.. Man saknar inte kon före båset är tomt, som man brukar säga =)

Kommentarer
Postat av: Din vän!Liza E

Man fick njuta av fina bilder i hustruns mail må jag säga! Nåja, man har ju vana att posa, omslagskille som man e!

2009-10-08 @ 18:57:32
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0