Volbeat

Kan det verkligen vara ett sammanträffande? Att så fort jag skriver på facebook att jag lyssnar på volbeat, så skriver varenda sate Volbeat, Oooh Volbeat, lyssnar på Volbeat, Volbeat är bäst, Volbeat i mitt hjärta.. Var det ingen som hörde talas om dom innan jag skrev det eller? Jag vet inte varför det irriterar mig, men det gör det iaf.. Jag vaknade väl på den irriterade sidan idag kanske? =)
Eller är det för att det är kaelbullens dag idag och jag inte har stoppat i mig en bulle ens?! Nu får någon ta och komma med en påse bullar till mig!! BUMS!

Det var någon som ringde hem till mamma idag för att få tag på mig? Vem är det? Jäkligt konstigt! Jag har aldrig gett ut hennes nummer, vem är du??

Kommentarer
Postat av: Liza E

Jag lyssnade på dom innan du skrev det i alla fall! =)

2009-10-04 @ 22:54:50
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: Bloggar'n

Bäst för dig det!!! ;) Haha, nej, men det var väl inte riktigt så jag menade..

2009-10-05 @ 01:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0