Det säger bara swooosh

Så är man ifrånkopplad från internet! Jävla 3.. Men ola har beställt från comhem nu, så det borde vara här snart. Då slipper vi det här =)
Idag när jag var ute med hunden så gick vi förbi en parkbänk, då var det 2 kärringar som satt där och den ena såg inte att jag och Fridolf kom. Men när hon väl såg det så skrek hon rakt ut och hoppa iväg som en gasell! Haha, hur kan man vara så jäkla rädd? Men det fanns nog en anledning.
Igår avmaskades alla 9 katter! Först vart dom sura på oss, men sen när don blev belönade med mat så var dom glada igen, vilken tur! ;)

Kommentarer
Postat av: Liza E

Fan att vi har så mycket djur =) Det blir så svårt att umgås tycker jag. Vi skulle hälsat på er igår för vi var ute och åkte men ja, givetvis tog vi fel dag för ni var inte hemma, haha. Men men, det blir fler tillfällen. Nu är jag på Magnus jobb och dricker kaffe, ska väl hjälpa honom med min bil snart antar jag, men kaffe är viktigt! Jag är så jävla festsugen! Vill dra till stan och röja!

2009-09-16 @ 10:09:53
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0