Hon är en man!

Haha! Jag sitter och väntar på brevbäraren nu och surfar runt på You Tube. Vad mycket sjukt folk det finns, Till exempel: Lady gaga is a man!! Bara för att hon hade en binda som gjorde att trosorna putade ut lite (misstänker jag). Man ska väl inte yttra sig om man inte vet? Men vad vet jag? Hon kanske hade nått annat innanför trosorna, kanske var det en påse hallonbåtar? Även om jag skulle tro det så skulle jag inte klippa ihop en video med en bild på henne, en bild på hallonbåtar, en bild på henne, en bild på hallonbåtar och sen skriva att det är bevismaterial! Haha, jag blir trött..

Kommentarer
Postat av: Liza E

Hon kanske har en bullfitta? =) Men vad vet jag, kan vara en snorreeee!



Äh, jag sitter och har tråkigt i min ensamhet på Mankas firma. Funderar på att slå dig en signal men vi får väl se om jag orkar!

2009-09-17 @ 12:28:07
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0