Tjo!

Här händer grejer! ;) Nä..

Förra helgen var jag, Johanna, Titti o KP på bio, först vart det att äta god mat hos KP, sen bar det av för att se Flickan som lekte med elden. Den var bra tycker jag, men jag tycker nog att Män som hatar kvinnor var lite bättre.. Sen på söndagen åkte jag och Ola och fiska. Det var 20 pers vid sjön, men det var bara 2 st som fick fisk, 1 av dom 2 var jag! =) Blir rökt regbåge på julbordet i år.
Igår hade Josse födelsedags fest, rock kväll på menyn ;). Först vart det förfest hos johanna, sen åkte jag, Johanna, Emil, Micke och Chrisse Till Hyttan, där bjöds det på välkomsdrink, mat, efterrätt och ett band som heter LaPuma spelade. Kom hem vid 4 på natten, tiden gick fort! Lite seg idag bara, men Johanna och jag tog en promenad, då blev jag iaf lite piggare. Konstigt det där, man blir pigg av att röra på sig. Borde vara tvärt om ;)







Kommentarer
Postat av: Liza E

Roooligt! Jag vill också ut och parta!

2009-09-30 @ 10:37:50
URL: http://lizaeklund.blogspot.com
Postat av: Bloggar´n

Då får vi ta och göra det då! =) Uppsala säger jag!

2009-09-30 @ 11:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0