Frrrrreeeeedaaag's!

Myyyyys =)
Jag och Ola sitter här, helt slut är vi efter den hårda dagen! Just nu spelas scooter - Nessaja i mina lurar. Gamla hits med andra ord! Och Ola sitter och spelar tv spel. En varsin kopp kaffe, lite kakor och godis har vi också. Så ser vårat mys ut denna fredag. Är nog snart dax att sova, klev ju ändå upp kl 6!
Det var meningen att familjen Eklund skulle komma, men magsjuka satte stopp! Usch och fy! Men Liza kommer ändå hit i morgon, så kan vi sitta och bajsa tillsammans sen! Haha ;) Nej, nu är man trött, sådär trevlig blir jag då!
Sitter och tänker på helgen som kommer. Har ni tänkt på att om det t.ex är måndag och någon frågar dig vad du ska göra nästa helg, så kan dom mena helgen efter helgen som kommer. Hur kan nästa va den efter nästa?! Kan någon förklara varför det är så? För när någon säger nästa så måste man fråga, helgen som kommer menar du? Då får man oftast till svar, nej, nästa helg. Aja, nu blev det lite hur som helst. Men jag blir nästan irriterad. Vad är det för mongo som kommit på det?
Men nu till helgen som kommer (nästa helg)
Jag tror det lir kaos, För torsdag-lördag blir det Västerås, sen på lördag lär man antagligen vara i Norrköping senast 2. Hur ska detta gå? Men jag ser verkligen fram emot nästa helg =) Vi får se hur det blir!!

Förresten! Någon som vet vems hiphop kläderna som låg i Olas bil är?! Vi hade vart och handlat, så när man tar sig en titt på sätet längst bak, så var det nå jäkla kläder där som ingen av oss sett förut! Hur fan gick det till? Det var barnkläder dessutom! Vi har inte skjutsat nån som kan ha glömt dom heller. Fasiken vad konstigt..


God natt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

visst är den, har två stycken, köpte dom för jätte länge sen och hade lagt dom i en gammal neccesär, hittade dom när jag var i avesta.. hade totalt glömt av dom :)



Åååh vad glad jag blir, mycket mys med min sara nu :) Läste om norrköping, du kan ju alltid ta tåget från västerås dit?!

massa pussar

2010-04-17 @ 09:41:12
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Men du vet om man menar helgen som kommer så kan man säga "nu i helgen" istället och helgen därpå blir ju då "nästa helg". Haha :P

2010-04-17 @ 10:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0