Hemma igen

Talade jag ens om att jag åkte till Vittinge? Nej, men det gjorde jag i alla fall. Jag och Jodie. Liza kom hit och hälsade på, sen blev det att jag följde med henne hem, så fick jag skjuts hem igen idag. Vilken tur! ;)
Jag och Liza satt och spelade guitar hero och surfade runt på Youtube hela natten med öl och vin. Klockan var väl 6 på morgonen när vi gick och la oss! Men jag vaknade vid 10 tiden utvilad, pigg och glad =)

Och vad är det för sjuka grejer man lägger ut här på bloggen kl 03:40?! När jag tittade på den nu så var den bara snuskig, men i natt var det kul ;)

När jag kom hem så hade Ola precis lagat mat! Gott var det. Jag har det för bra ibland alltså =) Nu ska jag byta gardiner igen, böt tidigare i veckan men idag köpte jag nya och jag vill ha dom istället. Känner att dom jag har uppe nu är för blommiga. Får sätta upp dom igen till sommaren..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0