Hjärt attack!

Mamma ringde nyss! "Rickard har krockat med en älg"! Hon nästan skrek i luren. Han var nästan i Falun när det hände. Jag frågade hur det var, då sa hon att dom bara hade pratat lite snabbt och han ville att hon skulle ringa 112. Jag vart ju skit rädd, och hon var påväg dit i 120 blåst. Var tvungen att försöka lugna ner henne. Vad hjälper det om hon också kör åt skogen?! Men sen avslutade vi med att hon skulle höra av sig när hon visste. Och för en stund sen ringde Rickard och berättade att allt var bra! Fy fan alltså, jag höll på att få en attack och dö först!! Älgen dog direkt och Rickard har bara lite ont i handen, han hade tagit emot vindrutan med den. Men han kan röra på fingrarna och allt. Vilken jävla röta! Jag antar att dom har ringt och sagt att det inte behöver skickas ut någon ambulans. Bärgaren skulle komma vet jag.
Det som var lite synd är väl att han köpt bilen idag! Men jag tycker att huvudsaken är att han överlever! Ojoj! Kan man sova nu då, eller ska man behöva vänta tills man vet att alla är hemma igen? Finns ju fler älgar i skogen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0