Jäkla svårt alltså

Ska det vara så svårt att boka tågbiljett? Ja, tydligen.. Jag har inga pengar på kontot heller, bara kontant. Då blir det knepigt att boka på internet på såhär kort varsel verkar det som.. Men så var det några år sedan jag åkte tåg, då klev jag bara på och betala när dom kom och skulle kolla biljetten. Men nu slutade det i alla fall med att Ola lova att skutsa mig till Västerås =) Han har ändå grejer han ska uträtta där, så vi slår 2 flugor i en smäll! ;)
Jag är så jäkla trött nu alltså.... Och det är väl säkert tröttheten som gör att jag inte klarar av att boka en simpel biljett heller.. Hoppas jag i alla fall, annars är jag väl bra dum?! ;) God natt säger jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0