Periodare

Jodå, nog är jag en periodare allt! Vad gäller bloggen ;) Ibland uppdaterar jag varje dag och sen slutar jag plötsligt, så tar det någon vecka innan jag orkar bry mig igen..
Mycket tok har man varit med om. Men som vanligt så har man ju inte tagit nå bra bilder..


Var ju som sagt till Ikea och handla, hittade en massa smått och gått, vi var väl där i 4 timmar och sprang omkring. Det var 2 st sjuka snubbar som förföljde oss och låtsades att som skulle handla. "Jag behöver nått att ha besticken i". När vi ignorerat dom länge nog, så beslöt dom sig för att förfölja 2 andra brudar. Skönt!
Vi var in en sväng på plantagen och coop också, spännande ;) Det var en osmart snubbe som kom och fråga oss hur man sätter fast påsk fjädrarna på riset! "Limmar man fast dom?" Hahaha!

Här kommer en bild på Fridolf och Jodie när dom stal Devils säng! Dom små svinen =)


Blev lite söndags shopping också, jag älskar våra nya sängkläder =)
Blev 6 st örngott till också, riktig trevligt att ha det med..






Träffade min gamle vän Camilla här om dagen, var ca 2 år sedan sist! Fy på oss! Men det var som om vi aldrig varit ifrån varandra, härligt =)
Så hoppas man såklart på fika igen, denna vecka! ;)




I lördags var det påsk middag hos Hans och Inger på dagen, sen partaj hos kp. Inget helcrazy hände, men det var kul ändå ;)

Här har vi Pontus och Jodie, hos Hans och Inger.



I går var jag och Ola ut på en skogspromenad med djuren, vi trodde att man kunde gå på stigen av is, men det kunde man inte! Var ju svin mycket vatten under. Ola åkte i med halva benet och jag doppa fötterna. Men värst var det nog för lilla Jodie. Plötsligt när man vände sig om, såg man bara en knorr och 2 bakben! Stackarn dök ner med huvet och kunde inte komma upp! Det hände 2 gånger! Ola drog upp na, så sprang hon till mig och så helt hysterisk ut, som om hon haft en nära döden upplevelse! Hon vart skit glad sen när vi kom ut på cykelbanan igen! Haha, sötnöten =)

Kvälls promenaden var riktigt fin! Det märks att det börjar gå mot ljusare tider, såhär såg det ut igår kl 20.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0