Smakprov

Lite bilder på det jag ska ha på nellys outfit party i helgen.. Jag har sytt lite på känningen, för den satt lite konstigt när jag provade den. Går inte riktigt förklara hur det såg ut, men nu passar den =)



Måste sola innan också!
Så 10 lager brun utan sol på det sen! ;)

Så blir det lila nagellack och ögonskugga. Men jag vet inte om jag ska ha mina lila pumps eller mina svarta med kilklack.. Svårt dedär..


Köpte en väska igår när jag och mamma var till Borlänge för att köpa handskarna.



Och örhängen med nitar till det..



Nu måste jag gå ut med hundarna, jag får återkomma =) 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Toksnyggt hjärtat!!

2010-04-20 @ 16:26:30
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0