Vilken dag

Jag och Ola orkade inte med att ta samma tråkiga pomenad idag, så vi tog bilen och åkte någon annan stans. Blev ut på landet. Passar bra att ha muppen lös då, tänkte jag. Lyssna hon nått på mig när jag ropade? Jodå, men när det väl gällde var hon inte lydig längre! Hon sniffade sig fram utan att se vart. Men när hon upptäckte att hon hade sniffat sig in till en hage full i kossor som kom rusande mot henne. Då jävlar blev hon plötsligt lydig och kom som ett skott! Haha!

Ver egentligen tjurar, men vem bryr sig?! ;)








Skulle ta kort på hur skitiga mina byxor blev efter en vända ut på landet!
Men så tittade muppen fram!




Sen efter det blev det donken, Ola åt ett gäng handburgare och jag en blåbärs paj och en jordgubbs shake =)
Riktigt spännande fakta, eller hur! ;)
Och efter det blev det en sväng till mamma.
Och efter det åkte vi hem, så blev man sittandes uti solen en stund. Var inte så varmt som jag inbillade mig, så man blev nästan lite frusen. Johanna bjöd på cheeskake måste tilläggas ;) Och gott var det.

Nu är jag helt slut.. Kanske ska lägga mig tidigt i kväll, för en gångs skull? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0