Lucia

Ola köpte med lite fika innan han åkte hem från jobbet idag -mums! =)




Idag fick vi hem julkorten också, så vi har haft lite pyssel för oss.

I morgon kommer dom och besiktigar badrummet också, undra om det är dom som renoverat som gör besiktningen också, eller om det är några andra. Tänkte att om det är några andra så gör dom kanske en "riktig" besiktning, om ni fattar vad jag menar.. Får hoppas på att det är några andra. Jag har sett några små saker som dom kunde gjort lite bättre. Men jag orkar inte gnälla om "skitsaker" heller. En grej dock! Dom har gjort världens jävla repa på diskbänken i köket. Onödigt. Det ska väl inte behöva bli en repa bara för att dom byter blandare?! Slarvigt tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0