Pinsamt

Nu känner man sig riktigt mätt! Vi blev kvar på julfesten ca 4 timmar, blev inte mer.. Ville ju hem till Jodie. Det var ett band där som hette Flower babes, det roliga med det var att det var att bandet bestod av 2 killar. Jag tyckte i alla fall att det var lustigt ;)
Det blev så typiskt när jag tog ut Jodie när vi kom hem. Hon springer ju alltid iväg en bit när hon ska skita, och på kvällarna brukar jag ha henne lös. Men i kväll blev hon tokig. Hon sprang över vägen och in på en gård mittemot. Jag ropade och jag ropade. Nej Jodie, NEJ! Kom hit! Men hon bara sprang på. Och så satte hon sig mitt på gården! Jag fick panik, men har hon börjat så är det lika bra att hon gör klart. Så hon gjorde sitt och jag tog upp det. Sen när vi kommit därifrån, så kommer han som bor i huset ut och säger, du rastar väl inte hunden på gården? Vilken jävla fråga. Jo, jag gör det varje kväll, eller vadå? Han kunde ju ha sagt nått i stil med, va fan håller ni på med?! Eller nått.. Men jag sa ju som det var, att hon smet och att det inte ska hända igen. Och jag veeet, det är ingen ursäkt. Men det är ju inte likt henne att bara dra heller, så..
Men det blir skit jobbigt när sånt händer tycker jag. Det är en klassiker att hundarna skiter där (och när) det inte passar. Som när man glömt påse tex, det är ju nästan döden det, när någon ser. Men vad gör man?


Ska lära Jodie detta! ;)


Blev bjuden på fest hos KP som är i kväll också. Synd att man inte kunde gå. Hade vart kul..
Men nu är Rickard här, så jag ska väl vara lite social. Kan vara bra :)

Kommentarer
Postat av: Pilla

haha det är så typiskt! man vet ju själv att det kan bli panik ibland =) men vem var det som sa så? antar att det var jerry!

2010-12-09 @ 13:48:53
URL: http://pernillamalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0