Vad jobbigt!

Jag ringde till Strömsholm idag för att fråga om det går att operera Jodie. Dom sa till mig, att om vi inte har hört av oss med svaret inom 10 dagar, så skulle jag ringa. Jag ringde ju nu, och då säger dom att han med svaret kommer tillbaka den 15e! Hur länge ska men behöva vänta? Det här är ju jätte jobbigt när dom ska lura mig hela tiden! Det är väl 4e gången nu att man inte fått svar fast dom sagt att vi skulle få det..

Men när hon jag pratade med läste upp vad som stod i journalen, så läste hon att det möjligtvis går att operera. Det tolkar jag som mer positivt än negativt i alla fall. Det stod ju inte att det var en omöjlighet i alla fall.
Men man ska väl inte ropa hej än. Jag missänker att dom kommer säga att, vi kan göra ett försök. Jag tror inte att vi kommer veta hur det går med Jodie före hon har opererats i så fall och man får se med egna ögon hur hon mår.. Men nu är det ju bara jag som sitter här och spekulerar..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Meeen vad irriterande! Dom kan väl skynda på det lite :(

2010-12-06 @ 21:13:31
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0