...

I lördags var jag som sagt hem till Eva och drack lite vin, trevligt var det =) Liza var inte där när jag kom, så vi tänkte att vi skulle börja dricka lite före. Fram med vinöppnaren från 1800-talet ;) Jag som inte brukar dricka vin är ju inte så duktig på dedär med att öppna flaskan, så Eva gjorde ett försök, men så gick öppnaren sönder! =/ Var bara att gå till grannen som hade en öppnare av 2000-talets modell! Haha ;) Det var ju ett tag sedan man drack sådär "på riktigt" så jag vart väl lite rund om fötterna kan man säga, efter nästan en och en halv flaska =) Vem är måtta, och varför skulle jag dricka med honom?! Haha ;)
Sen kom Ola och hämtade mig, när jag kom hem blev det gårdagens pizza, 2 glas mjölk och ett glas vatten. Vaknade mitt i natten sen och tog mig ett glas vatten till. Brukar alltid vakna mitt i natten när jag druckit och hälla i mig ett stort glas vatten. Men jag är förvånad över att jag inte blev bakis, vin som ska vara hemskt dagen efter. Men så brukar jag inte bli bakis heller, kanske för att jag inte brukar dricka vin? Eva bjöd på Resorb tror jag det hette, skulle hjälpa mot baksmälla. Kanske var det som gjorde att jag slapp =)
Nu sitter jag iaf här med en kopp kaffe, Ola sitter och spelar tv-spel. Spänande! ;)

Jag blir toookig på kattfan här hemma! Hon håller på och skriker och härjar, hon vill ha en man! Måste ringa till veterinären och boka tid för sterilisering. Hon har härjat i 3 månader till och från. Man blir tokig! Så får man ju också tänka på att man bor i lägenhet, inte så trevligt för grannarna kanske. Sen vill man ju inte heller att hon ska ut och bli på smällen. Finns ju tillräckligt med hemlösa katter tycker jag..


Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för en trevlig kväll. ska till ikea och köpa en ny vinöppnare ha ha kram

2010-01-25 @ 14:46:51
Postat av: Sara

Tack själv =P Jo, det kan nog vara en bra idé ;)

Kram!

2010-01-25 @ 16:12:13
URL: http://sarag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0