Vilken dag

Idag har det varit fullt upp, jag sov bara 2 timmar i natt, sen upp och iväg till jobbet, blev en hemmagjord pizza till frukost *mums*, sen hem till hundarna och härja med dom, sen bar det av ner på stan. Bland annat till biblioteket med pappa och Rickard. Pappa skulle kolla efter lite bilder, han ska nämligen tatuera sig igen. Nyss så var jag ut på en lååång promenad med hundarna, Jodie var duktig att hänga med =)
I morgon ska jag jobba på två olika ställen. Gissa om jag kommer vara trött i morgon kväll?! Blir riktigt körigt med fler jobb denna vecka.. Sådär ja, blev en kort uppdatering om dagen.

Sitter och drömmer om att fixa till vardagsrummet och hallen. Plånboken säger ifrån lite! Men mer jobb brukar oftast innebära mer pengar, så jag får hålla mig till tåls ;) Har i alla fall planerat allt in i minsta detalj, känner mig riktigt uppfinningsrik och jag längtar tills det är fixat =)
Nu ska jag dricka kaffe, hålla span på Jodie och skälla på na när hon jagar katten! Nu får det vara nog! Men det lilla problemet är att jag lär hålla span på katten också och skälla på henne när hon jagar Jodie! Vilket kaos..!

Men PussHej Sålänge! =)

Kommentarer
Postat av: Liza E

Doobidoo....ikväll kommer vi och hälsar på =)

2010-03-05 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0