Västerås

Idag blev det en tripp till Västerås för att hälsa på Linda, Daniel och deras lilla Melissa. Det blev fika och en tripp till deras nya båt. Den ska jag och Linda sola mycket i sen! Och vad bruna vi ska bli ;p
Det är nästan skrämmande vad fort tiden går. Var länge sedan man såg dom..

Jag shoppade förståss lite när vi ändå var där. Sprang in på New Yorker, och där hittar man alltid nått. Blev en del..


Men favorit fyndet är den här klockan. :)


Sen sprang vi in på Djur Magazinet med hundarna. Dom fick välja ut lite smått och gott :) Jodie fick ben med biff smak och ost. Blev nästan lite sugen själv! Haha ;)

Nu är jag TRÖTT! Så jag ska lägga mig.. Det är en dag i morgon också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0