Guten Morgen

Har nyss skjutsat Ola till jobbet, ska snart bege mig jag med..

Igår funderade jag verkligen på att skaffa en till blogg. En som är till för att gnällas i! Det finns så mycket med idioter, och så mycket annat att gnälla över. Så varför inte? Skulle ju verkligen bli en blogg man blir glad av att läsa! Haha ;)

Igår blev det att tvätta och städa bil. Promenera med djur hit och dit. Handla. Och sånt där tråkigt.. Får hoppas på mer fart idag!
Alltså, hur dyr är det lagligt att en paprika får vara egentligen? Köpte grejer så jag kunde göra köttfärssås, men paprikajäveln sket jag i. 19 kr för en rutten paprika på Willys! Nej tack!

Nu börjar det dra ihop sig. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0