El

Igår kom som sagt Pär hit och koppla lite el, vi fick även ett extra uttag i köket =) Det var o jordat överallt! Det ska det tydligen vara i alla lägenheter utom 2 på det här stället! Sjukt! Men Pär får komma hit igen och sätta upp lampor åt oss och koppla in dimmer och gärna ett kontaktuttag i hallen, vi har inte det! Så får han fixa jordat i vardagsrummet också =) Nu har jag bara bestämt att han ska göra det, jag har inte ens frågat. Haha, vilket svin jag är ;)
Senare kom Rickard hit och vi åkte hem till moster och fika, fick man träffa lite kusiner också och det var inte igår tänkte jag skriva men det var det ju! Haha! Trevligt var det i alla fall. Så det blev en lugn lördag.
Ola åkte precis iväg för att handla lite grejer till diskmaskinen, så vi kan koppla in den. Vi upptäkte att det var en grej som inte passade här, aja det blir säkert bra =)
Nu ska jag klippa klorna på Jodie.


Skrotkornet solar =)

Kommentarer
Postat av: Liza E

Va gött med en snubbe som ordnar, Pärra kommer hem te oss ikväll =)

Men hur känns det att vara med diskmaskin nu då?

2010-03-15 @ 12:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0