Glömde bort

Nu glömde jag skriva att Ola fick tillbaka jobbet på min födelsedag! Då fick ju jag automatiskt en riktigt glad man hemma här då också =) Härligt!
Och hur glad blir man inte när solen lyser och värmen börjar komma! =)

Igår blev det en vända på stan, jag handla lite smått och gott på HM.
Behövde verkligen en jacka! Så när man fick meddelande på mobilen att dom hade 100 kr rabatt på alla jackor, så kunde man ju inte låta bli + att jag hade presentkort på 200 =) Så billigt blev det ändå.


Kommentarer
Postat av: Liza E

Grattis till Ola! Nu är han riktigt glad förstår jag =)



Jag vill också shoppa...fan, måste ju kolla på den där klänningen på Gina!

2010-03-13 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0