Goda kakor



Har du inte smakat dessa, så ta och gör det i så fall. Om du gillar smultron förståss =)
Dom luktar precis som smultron, men smakar kanske inte exakt som smultron. Med det är nära ;)





Denna köpte jag igår, riktigt mysig faktist :p 



Har precis badat hundarna, dom lukta hund. Konstigt va, haha ;) Nu luktar dom blomma! Jag känner mig riktigt nöjd ;) Ska väl ta tag i städningen här hemma, sen när Ola kommer hem kopplar vi in diskmaskinen! Tjoho!
Sen ska jag till mamma och äta klappgröt, hoppas hon lyckades med den denna gång. Jag vill att det ska smaka precis som det smakade när mormor gjorde den när jag var liten. Hoppas, hoppas =) Aja, bye sålänge..

Kommentarer
Postat av: Liza E

Klappgröt tror jag nog aldrig att jag ätit...hmmm...

Häromdagen tvättades devil med för han rullade sig i hästbajs =)

2010-03-13 @ 18:52:35
Postat av: Sara

Mormors klappgröt var den godaste! =) Men om jag får reda på hur hon gjorde så ska jag bjussa! ;) Det går inte att beskriva smaken, så du ska få känna efter själv när jag bjuder.. =)

2010-03-13 @ 22:13:24
Postat av: Liza E

Låter bra! Men vad är det för något?

2010-03-14 @ 12:50:56
Postat av: Sara

Det är ju en slags gröt, men det är saft och nått i också. Jag vet inte riktigt hur man gör det. Men det är gröt =)

2010-03-14 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0