OjOj

Vilken körig dag. det började med att jag skulle ta mig en kopp kaffe. Jag hällde kaffet i koppen, i med socker och mjölk, tog en liten smutt. Jag var precis påväg att ställa ner koppen på bordet, så gled den bara ur handen på mig! Den bara åkte ner, som om jag skulle ha släppt den, men det gjorde jag inte! Sjukt alltså.. Blev bara att ta fingrarna ur rövva och brygga nytt! ;p
Efter ett jäkla hallå och en smörgås var det i dax att ge hundarna mat och ta en snabb promenad, sen iväg till jobbet i 4 timmar, hem och ta ut hundarna, till nästa jobb på 4 timmar, hem och ut med hundarna, en dusch, ut med hundarna igen, iväg och handla pizza, äta pizza, Ge hundarna mat, ut med dom igen, titta på dating in the dark, sen desperate. Blev en snabb summering av dagen :) Nu sängen! Natt, natt!

Kommentarer
Postat av: Liza E

Jag tänkte på det där med hundarna häromdagen, om dom ska vara hos din mor eller så nu när ni jobbr båda men då vet jag ju nu då hur det fungerar =)



Jagskulle ringa dig häromkvällen men glömde bort, har du pratat med gubben din ang. mitt förslag sista helgen denna månad??



Det är konstigt det där hur man kan tappa utan att tappa. Det liksom bara glider iväg, eller typ, musklerna i handen glömmer bort att hålla i fast man tänker att man håller i....jaja, konstigt är det!

2010-03-17 @ 10:50:40
Postat av: Sara

Ja, men det är lite körigt. När man får fast sen så får man anställa någon som tar ut dom på promenad när vi inte är hemma. Finns säkert någon fattig ungdom som behöver både money och lite extra motion. Så det blir nog bra =)



Jag har pratat med gubben. Och svaret jag får är bara blubblubbblabla. Inget direkt svar. Men jag tar han i kväll vetu! ;) Men jag är ganska säker på att vi kommer då ändå =)



Jag har en liten aning om vad som egentligen hände. Jag hade ju diskat den muggen lite för hand. Och jag har ett sår på ena handen och och då när man tvättar handen så svider det, jag misstänker att jag inte sköljde av handen riktigt utan att det var lite diskmedel kvar. Och då blir det halt!

2010-03-17 @ 13:43:50
Postat av: Liza E

Hehe...intressant diskmedelsteeori =)



Fasen, om ni kommer måste jag ju skynda på med köket! Bäst att jag slipar vidare på luckorna nu då!!

2010-03-17 @ 15:21:28
Postat av: Din vän!

Dating in the dark e så djääääävla bra! Gillar´t!

2010-03-18 @ 14:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0