Shoppa

Hej där. Här sitter jag, alla andra i "familjen" sover.. Jag vill handla kläder tills jag spyr! Shoppa, shoppa, shoppa! Sitter här nu och tittar lite efter skor på nelly. Jag behöver verkligen skor. Och något att bada i, för snart är det sommar, sol och bad ;) Bäst man är ute i tid tänkte jag. Men jag ska skjutsa Ola till jobbet i morgon, så jag kan ha bilen. För jävlar i min lilla låda vad jag ska handla! ;) Jag lovar att jag kommer hem utan att ha handlat nått! Brukar ju i alla fall vara så, när man är ute efter nått så går det inte att hitta.. Aja, önska mig lycka till! ;)
Förresten, Liza E. Jag ringer dig i morgon! =)

Kommentarer
Postat av: Liza E

men kvinna! jag försöker ju få tag i dig! jag är så jävla shoppingsugen så jag dör! var in i uppsala en sväng och handlade på gina. dyrt blev det men det är ju sånt som går åt som jag köpte så skit samma... men det e inte kul att strosa omkring ensam! vi borde öppna en affär så vi kan shoppa billigare =)

2010-03-23 @ 13:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0