Today

Jag vakna av ett jävla liv, en Ola som pratade med sig själv och sprang omkring här som en yr höna. Bråttom, bråttom, ojoj nu får jag skynda mig, bråttom! Jaha, tänkte jag. Vafan, han kan väl tänka det istället för att ränna runt här och störa oss som åtminstone vill sova till 7! Men det var väl bara att kliva upp och gå ut med hundarna. Ingen idé att somna om heller för då brukar jag sova skit länge.
Idag ska jag som sagt till Ikea med Liza =) Blir en sväng till Uppsala. Sen ska jag till Vittinge och sova där i natt. Skickade Ola till systemet igår för att handla lite åt mig (han skulle ändå till stan). Så i kväll blir det att prova en ny cider.
Nu ska jag packa väskan och även leta rätt på dom där skorna som ligger någonstans bland allt i garderoben, måste ju ha nå bra skor när man ska springa som en gasell inne på Ikea! ;)




Xide spring är Carlsbergs svar på vårkänslor, som med sitt färgglada yttre och friska smak ska få det att spritta i benen hos dansgolvbenägna runt om i landet.
Xide spring ska vara vårinspirerad såväl smakmässigt som i sin färgglada utformning - melonsmak får möta mynta i en fräsch skapelse.


Ska bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0