Vilken natt!

Fan vad svårt jag hade att somna. Ola och Jodie snarkade i skift i natt! När jag fick tyst på den ena så börja den andra.. Tryckte i öronproppar, men hörde dom ändå + att det inte är speciellt bekvämt att ha nått i öronen när man ska sova. Klockan var efter 2 i alla fall innan jag somna! Men jag kom upp halv 7 ändå, ganska bra. Men jag kommer nog bli trött innan den här dagen är slut.. Tycker inte ni att nyhetsmorgon har blivit jävligt tråkigt? Förut var det det första man slog på på tv, men nu tycker jag bara att det är riktigt tråkigt.. Vakna med the voice är det som gäller nu, det är inte alltid så kul det heller. Men det duger =)
Nu ska jag ta en kopp kaffe. Dagens 2a kopp redan! Puss och potatis!

Kommentarer
Postat av: Eva

Tänkte precis skriva att lyssna på vakna de gör jag när jag hinner =) de är ju super

2010-03-21 @ 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0