Hundar, hundar

Sitter här med en kopp kaffe, väntar på bror. Han ska skjutsa mig till Skogsbo, sen ska vi hem till mamma. Jodie ska bo där i 2-3 veckor nu. Hon löper och det är inte speciellt bra att hon är här då, med tanke på Fridolf.. Kommer sakna det lilla djuret! Jag ska låna hem Molly, annas får mamma lite för många hundar där hemma. Hon får fylla det tomma hålet Jodie lämnar ;) Men det ska bli riktigt skönt sen att få städa undan och lägga ut dom vita mattorna jag inte kan ha nu när det löps kors och tvärs! =)
Annars då? Jag kör ju med dropp i ögat på jodie 6 gånger om dagen, hon är jätte duktig. Inte ett motstånd hon gör =)


Här trodde hon att vi skulle bada. "Måse jag?" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0