Muppen

Jodie är som sagt hos min mamma nu. Saknar min lilla älskling, nästan så jag får ont i magen..

Just nu som skrivbordsuderlägg..


Mamma kom och hämtade mig igår, så åkte vi till falun och veterinären med ögat igen. Det såg bra ut i alla fall =)
Sen stannade vi hos moster och jodie fick träffa hennes hund Prada. Jäklar vad rädd jodie blev när hon för första gången fick se en hund som var mindre än henne! Hon passade på att stjäla leksakerna för Prada, när hon för en gångs skull hade en chans ;)





Efter att vi vart där blev det bråttom hem, för Ola hade vunnit 2 biljetter till cirkus.
Jag hade mjukisbyxor med gammal målafärg på och jackan fick en fläck när vi åkte till veterinären. Men det var så bråttom så jag han inte byta om! Kände mig som ett mongo.. Vi fick ju platser längst fram också.
Telefon fan dog ju precis innan det blev fart på stället, så det blev bara 2 tråkiga bilder.



Kommentarer
Postat av: Eva

men va kul att ni vann biljetter!!

2010-05-13 @ 21:15:49
URL: http://lillaleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0